wtorek, 27 listopada 2018

Ten najważniejszy!

Kochani długo mnie nie było,nadeszła jedna zmiana w moim życiu.Ktoś mógłby powiedzieć,że przecież jedna zmiana to nic lecz czasem (a właściwie to zawsze) może obrócić nasze życie do góry nogami o 180 stopni.Każdemu tak pozytywnej zmiany życzę!




W tym filmiku zobaczycie mniej więcej jak to wyglądało,zapraszam do oglądania :)


Jestem bardzo szczęśliwą osobą!Moje marzenie się spełniło i nadal się spełnia,od zawsze marzyłam o rodzinie,zaręczynach,białej sukni itd...
W kolejnym wpisie spodziewajcie się historii z tego cudownego (dla mnie) wydarzenia.

4 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje dla was kochani. Ja również w maju tego roku zostałam narzeczoną, to niesamowity dla nas czas. Szczęśliwych dla was lat. Pozdrawiam, pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! To na pewno był niesamowity moment, jeden z najważniejszych w życiu <3 Wszystkiego dobrego dla Was i duuuużo miłości!

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Wiem, jak wielkim wydarzeniem są zaręczyny dla każdej kobiety ;) Dużo miłości i pięknych chwil wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible