piątek, 3 czerwca 2022

Nowość

 Hejka!

Dawno tutaj nie było nowinek ale szykujcie się bo mam już zarys kilku postów z nowościami dla Was.Tym wpisem zaczynam wpisy z nowościami.Na pierwszy ogień pójdzie coś dzięki czemu mogę dalej Wam pokazywać nowinki.



Bez dobrego aparatu nie ma mowy o dobrych zdjęciach a skoro można polepszać i zmieniać to czemu by nie?Zobaczcie jak ta nowinka fotograficzna profesjonalnie wygląda.


Tak to obiektyw ale,ale on jest do telefonu.Tak dobrze czytacie obiektyw szerokokątny i to jeszcze 4k do telefonu.Brzmi drogo,profesjonalnie i ta jakość.Nic bardziej mylnego prócz ceny.Dorwałam "drania" na uwaga,uwaga vinted za grosze i takim oto sposobem dziś mam swój dzień dziecka bo mogłam sobie sprawić radość i kupić coś od siebie dla siebie.




W komplecie był jeszcze pokrowiec z karabińczykiem ale nie robiłam już mu zdjęcia.

Kocham vinted za takie właśnie perełki.

Jestem ciekawa czy Wam też zdarza się tam dostać takie perełki?

Dajcie koniecznie znać w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Na Vinted nie kupuję, ale jak widzę ciekawe perełki tam można wyszperać. Ciekawa jestem, jak taki obiektyw do telefonu się spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega sprawa ! Tym bardziej że łatwiej doczepić sobie do telefonu taki obiektyw niż chodzić z aparatem :) Sama muszę az pomyśleć nad takim zakupem bo mnie zainteresowałaś :D

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible