piątek, 29 lipca 2022

Czy warto?

 


Hej!

Dziś przychodzę do was z wpisem dotyczącym fotografii,zdjęć oraz ich edycji.Myślę iz wpis będzie dla Was ciekawy i przydatny.

Pytanie tylko czy warto?Ja osobiście odpowiadam że tak.

Jeśli chodzi o post będzie on dotyczył typowo edycji zdjęć i jednego konkretnego progmamu jakim jesr adobe lightroom.



Jak już część z Was może się domyśleć chodzi o presety do programu adobe lightroom.Warto tworzyć własne oraz wyszukiwać okazji i kupić je w okazyjnej cenie.Żeby nie pozostać gołosłowną pokażę Wam jak może wyglądać zdjęcie z dobrze dobranym presetem.Jeśli chodzi o kupno to kupujcie ze sprawdzonych źródeł,mi osobiście udało się kupić na promocji preset od znayc na youtube happy family.Presety są świetne a niżej znajdziecie efekty przed i po (tylko zastrzelcie mnie ale nie pamiętam czy użyłam akurat od nich presetów)



PRZED I PO - EFEKTY




                    Kochani mam nadzieję że efekty się podobają.

Dziś zakupiłam kolejne presety więc będzie kolejna motywacja do zdjęć i testowania edycji.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam program Lightroom. :) Bardzo pomocny do edycji zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, powodzenia w testowaniu! Ja swoje presety tworzę sama i warto spróbować bo nie jest to nic trudnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible