sobota, 2 stycznia 2016

Witam w Nowym 2016 Roku !




Hejo, Hej !

Opuściłam to mało powiedziane ale też zaniedbałam Was tutaj . Przykro i smutno mi z tego powodu. Długo nie było tutaj wpisów ale postaram się to zmienić. Rok 2015 bardzo szybko minął . Mimo niepowodzeń podnosiłam i nadal się podnoszę za każdym razem co dało mi motywację iż muszę tutaj wrócić zarówno dla Was jak i dla siebie. Wraz z Nowym Rokiem mam mnóstwo pomysłów na mój kanał na Mój kanał na youtube na filmiki oraz na wpisy tutaj.
Pisząc do Was tutaj chcę podziękować osobom, które pomimo mojej nieobecności nadal są ze mną i czekają na każdy kolejny wpis. Z nowym rokiem czas na noworoczne postanowienia więc uciekam wypełniać moje obowiązki i jeszcze raz z Wami się witam w Nowym 2016 Roku i pragnę Wam życzyć Wszystkiego Dobrego !

Do następnego wpisu papa ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible