poniedziałek, 25 września 2017

Za co kocham las - fotorelacja ze spaceru



Piękne drzewa, świeże powietrze, ptaków śpiew. Takim krótkim zdaniem można by opisać las ale zapomnieliśmy jeszcze o ściółce leśnej, małych dróżkach oraz o najważniejszym o darach natury. Las nie tylko pozwala nam się wyciszyć i uspokoić.A o tym w dalszej części wpisu.

Spacery po lesie są lecznicze. Tak dobrze czytacie lecznicze ponieważ przytulanie do drzew potrafi nas leczyć ale nie zapominajmy o wizytach kontrolnych u lekarzy. Spacerując po lesie nie odczuwamy zrobionych kilometrów a co za tym idzie poprawia się nasza kondycja i samopoczucie. Wybierając się do lasu musimy zaopatrzyć się (teraz jesienią) w kalosze a przez wszystkie pory roku(oprócz zimy) w preparat na kleszcze, (a w pozostałych porach roku)czapki i długi rękaw.

Kocham las za dary natury jakimi są grzyby. Ostatnio nawet kilka zebrałam a w sobotę idę na konkretne  grzybobranie. Kiedyś sobie nie wyobrażałam jak można godzinami chodzić po lesie i szukać grzybów, myślałam sobie iż to nudne i nie dla mnie a jednak pozory mylą.



Zdjęcie wykonane tuż przez samym wejściem do lasu na polance.


Moje zbiory (nie miałam nożyka i wiem grzyby się ucina a nie wyrywa)



W lasach są też muchomory. Tych grzybów należy unikać jak ognia

3 komentarze:

  1. Las jest fajny. Taki klimatyczny. Marzy mi się tam mała sesyjka ale nie wiem czy dojdzie do skutku :').
    Fajne zdjęcia :D
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepięknie. Ja jak byłam młodsza, co rok jeździłam do cioci na wieś, na wakacje. I ta wieś była otoczona lasem i stawami, coś pięknego, świetnie się tam chodziło na spacery. I to prawda, las pozwala się nam wyciszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible