czwartek, 7 grudnia 2017

Blogmas #7 30 faktów o mnie


Nadeszła ta chwila byście mogli poznać mnie bliżej.


1.Uwielbiam prasować.
2.Lubię gotować tylko dla rodziny/znajomych itp.
3.Urodziłam się w 1992 roku.
4.Nie umiem pływać.
5.Pierwszy raz płynęłam statkiem w lipcu (2017)będąc na wakacjach.
6.Lubię sprzątać.
7. Nigdy nie lubiłam się uczyć.
8.Obecnie uczęszczam na kurs fotograficzny.
9.Jestem jedynaczką.
10.Uwielbiam długo spać więc jestem śpiochem.
11.Uwielbiam dekorować dom oraz go urządzać.
12.Wygląd mojej łazienki + wybór materiałów sama wybierałam.
13.Bardzo szanuję każdy sprzęt.
14. Decyzja o prowadzeniu bloga była jedną z tych lepszych.
15.Może wiele z Wa tego nie wie ale prowadzę swój kanał na youtube
16.Kocham zwierzęta dlatego w przyszłości chcę mieć psa rasy york.
17.Odkąd mam lustrzankę robię zdjęcia niemal codziennie ucząc się ich robić i obrabiać.
18.Nie używam cukru (ani do kawy,ani do herbaty).
19.Rzadko jem słodycze,odstawiłam je i zamiast ich jem owoce i warzywa.
20.Nie lubię grochówki - nie smakuje mi i kojarzy się z rzygami fuuj.
21.Uwielbiam podróże.
22.Uwielbiam zwiedzać zamki.
23.W związku jestem od czterech lat ♥ (w 2017 będzie piąty rok).
24.Nie wstydzę się zakupów z lumpexu i nie wstydzę się tam chodzić.
25.Swoje ukochane seriale oglądam online.
26.Denerwują mnie reklamy podczas trwania filmu/programu.
27.Tęsknię za programem telewizyjnym "wyprawa robinson". Program był emitowany na tvn-ie
28.Nigdy nie miałam nic złamanego co jedyne miałam raz wybity palec u ręki (kolega mi wybił) i palec u nogi ale to już na "własne życzenie" bo biegłam odebrać telefon (stacjonarny) i wpadłam niefortunnie małym palcem u nogi w drzwi.
29.Uwielbiam gry planszowe.
30.Nie znoszę gdy ktoś się spóźnia.

ZAPRASZAM KONIECZNIE NA PONIŻSZY FILMIK






1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible