środa, 20 grudnia 2017

Czy zapomniałam o blogmasie?


Kochani długo mnie tutaj nie było :( Bardzo ubolewam nad tym faktem lecz są też plusy mojej nieobecności tutaj.Jeśli ktoś z Was ma wolny czas,jest chory,nudzi się etc to dziś umilę Wam ten czas n dłużej.Zebrało się sporo filmików typowo vlogmasowych i świątecznych więc zapraszam Was do oglądania.


Zaczniemy od dnia 14-stego gdyż poprzedni blogmas skończył się na dniu trzynastym
Vlogmas 15  to noworoczne wyzwania dla mnie
Vlogmas 16 to dwanaście wigilijnych potraw
Vlogmas 17 to tag poznaj mnie bliżej
Vlogmas 18 to temat o czym warto pomyśleć przed świętami
Vlogmas 19 to typowy vlogmas domowy

I na koniec informacja.Prowadzę drugiego bloga, jest on poświęcony fotografii.Będzie mi niezmiernie miło jeśli dacie mi suba na dobry początek.Pierwszy wpis już jest także zapraszam klik

2 komentarze:

  1. Zabieram się za oglądanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ogladac vlogmasy! Rzadziej widze blogmasy, w tym roku w sumie zadnego ;o lece ogladac i na pewno zajrzę na drugiego bloga. Buziaki!

    🎄 Caiawichowska 🎄

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible