poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Na luzie


 Hej wszystkim wieczorową porą!

Dzisiejszy wpis będzie na luzie, pisany w ciszy i spokoju czyli tak, jak lubię. Będzie co nieco o technologii bo chcę Wam co nieco przekazać ale w taki sposób by wpis był dla Was przyjemny i byście mogli się zrelaksować.



Powyższe zdjęcie jest robione nowym telefonem, nie mogę już dłużej siedzieć i nie pochwalić się. Nie będę zdradzać modelu gdyż o nim pojawi się osobny wpis. "Przesiadając się" na inny model telefonu zauważyłam "gołym okiem" jak ta technika brnie do przodu, w całkiem niezłych modelach są już problemy z logowaniem się do banków gdyż zmieniają się systemy a płatności i inne formalności przechodzą na drogę elektroniczną. Jest to ogromne utrudnienie gdyż zmusza to nas do zakupu droższego modelu telefonu oraz do nauki tego wszystkiego. Ja, kobieta mająca trzydzieści lat ogarniałam każdy możliwy telefon i ustawienia a dziś spędziłam pół godziny nad jedną rzeczą ale w efekcie końcowym udało się. Jest to ogromne utrudnienie i nie wiem jak starsi ludzie funkcjonują dla mnie ta technika to level hard. Swój telefon mam trzeci dzień i ciągle mnie zaskakuje, cieszy ale też jest czymś innym i muszę się przyzwyczaić do niego. A powiem Wam iż w jednym sklepie jak powiedziałam mój poprzedni model telefonu to sprzedawca mi zaproponował ten sam bo jestem z niego zadowolona a miał inny kolor i tylko taka była różnica, myślałam że padnę tam ze śmiechu także z tamtego sklepu poszłam do konkurencji i to był strzał w dziesiątkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible