czwartek, 31 stycznia 2019

Podsumowanie stycznia

Pomyślałam,że takie wpisy robione co miesiąc pozwolą mi przy grudniu przypomnieć co się wydarzyło i zrobić podsumowanie całego roku.Na pomysł wpadłam spoglądając na dzisiejszą datę,mamy 31 stycznia więc czas idealny na podsumowanie tego miesiąca.



O dziwo udało mi się odwiedzić jedno z piękniejszych miejsc,jest to miejsce do którego zawsze chętnie powracam.Odnajduję tam spokój,mogę naładować się pozytywną energią i zawsze w tym miejscu odpoczywam.Tym miejscem jest Kocia kawiarnia "Koci gościniec" Miałam również okazję zrobić mini sesję tym cudownym zwierzaczkom.Regulamin kawiarni jest wspaniały,szefowa dba o każdy szczegół a przede wszystkim o bezpieczeństwo podopiecznych dlatego też organizowane są dla najmłodszych gości specjalne kursy jak mają postępować z kotkami aby im nie wyrządzać krzywdy a ponadto pracownicy mają cały czas gości na uwadze więc nie ma problemu by i oni zwracali klientom uwagę bądź w krytycznych sytuacjach wyprosili gości.Dobro i bezpieczeństwo zwierząt jest stawiane na pierwszym miejscu więc to bardzo mi się podoba a dodam,że nie było sytuacji w które byłaby konieczność wypraszania gości z powodu stwarzania zagrożenia życia kotom.Kawiarnia oferuje swoim klientom przepyszne ciasta,kawy,desery oraz lody w przystępnych cenach.Polecam brać zestaw kawa + ciacho = super cena,wspaniały smak oraz atmosfera spożywania kawy i ciasta w przemiłym towarzystwie kociaków.A ponadto kawiarnia zajmuje się adopcją kotków więc jeśli ktoś szuka kotka to wspaniałe miejsce do jego poznania i adopcji.

Przekonałam się do paznokci żelowych robionych na tipsie.To wspaniała opcja dla tych pań,które nie mają czasu czekać aż lakier wyschnie a po dwóch dniach ponownie malować paznokcie bo lakier odszedł.Paznokcie świetnie się utrzymują przez caluteńki miesiąc i w niczym nie przeszkadzają.Na swój ślub (o tym poniżej poprosiłam o krótkie paznokietki bo wtedy jeszcze nigdy takich nie miałam a na chwilę obecną mam i robię długie szpony.Paznokci niestety sama nie wykonuję bo nie mam takich zdolności ale z czasem kto wie hihi.


W końcu znalazłam czas na czytanie książek co prawda nie ma tego czasu za wiele ale odkąd pamięta nie znosiłam czytać książek dlatego jak tylko pokochałam je czytać tak każda chwila z książką jest celebrowana przeze mnie w towarzystwie kocyka (sezon jesień/zima) oraz kubkiem gorącego napoju typu kawa bądź herbata.Na chwilę obecną mam "zakaz wstępu" do empika bo mam sporo książek do przeczytania,głównie są to książki o tematyce fotograficznej dlatego też myślę że z nimi pójdzie szybciej a z drugiej strony nie do końca bo zawsze tak mam przy czytaniu tych książek iż chcę wypróbować dane ustawienia bądź zrobić dane ćwiczenia jakie są zawarte w książce i zawsze się kończy na jej odłożeniu a w ruch idzie aparat a później laptop i edycja zdjęć.

W tym miesiącu wybiło mi 4 latka na youtube jest to dla mnie magiczna data ponieważ swój pierwszy film wstawiłam z okazji dnia dziadka a ta data szczególnie teraz jest dla mnie magiczna i zawsze będzie przeze mnie celebrowana a dlaczego to dowiecie się z kolejnych wydarzeń,które opiszę poniżej.
Ok teraz przejdziemy do ważniejszych wydarzeń,które co prawda powinnam ująć na początku wpisu ale takie "smaczki" jak już mnie znacie zostawiam zawsze na koniec.W tym miesiącu mieliśmy podwójną rocznicę a mianowicie dwa miesiące po najważniejszym dniu w moim życiu czyli po zaręczynach a historię tych zaręczyn możecie właśnie tutaj obejrzeć oraz uwaga nasza bardzo ważna rocznica to miesiąc po ślubie cywilnym.Bardzo ważne dla nas są te daty.Czas również był magiczny,mieliśmy wspaniałą sesję zdjęciową klimat był jak z bajki.Padał a wręcz sypał śnieg,był mróz a do tego wiał wiatr ale warto było się poświęcić bo zdjęcia jak sami za chwilkę zobaczycie wyszły magiczne.
A tutaj zapraszam na film z tamtych dni i przygotowań

2 komentarze:

  1. Cudowny miesiąc, oby kolejne były równie piękne :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible