czwartek, 29 września 2016

Podróż wsród palm



Hej! 
Dziś po długim namyśle oraz po długim czasie przygotowania zabieram Was w pewną podróż.
Długo mi zajęło wybranie zdjęć w takiej ilości, aby post nie był długi ani nie był przesadzony ilością zdjęć.
Z racji tego, że przyszła jesień i u niektórych z Was już czuć tą aurę postanowiłam ocieplić klimat.
Mam nadzieję, że czytając ten post zrobi Wam się odrobinę cieplej.
Ok! Przejdźmy do wyjazdu. Sam wyjazd wspominam bardzo miło. Była to niespodzianka z okazji moich urodzin. 
Nazwa zwiedzanego "obiektu" kojarzyła mi się z zaciekawieniem, palmami oraz w małym stopniu z nudą. 
Emocje jakie mi towarzyszyły podczas zwiedzania są nie do opisania. Chciałam wszystko zobaczyć na tzw.: już . 
Ale spokojnie wróciłam po chwili do rzeczywistości i tak zwiedzałam kawałek po kawałku tego cudownego miejsca.
Miejsce, jakie miałam okazje zwiedzać (nie oszukujmy się) było ogromne. 



Zapraszam do dalszej części posta



Nie bez powodu w zdjęciu powyżej dodałam datę, która już była.
Jest to data, w której pojechałam razem z ukochanym do palmiarni .

Przejdźmy do zwiedzania:
Już od początku byłam zaciekawiona tą roślinnością 
oraz gatunkami roślin i drzew jakie można tam spotkać 


Pierwszym okazem, który zobaczyłam było takie oto drzewo:




Oprócz drzew i innej roślinności znajdziemy również palmy oraz banany :)





Przejdźmy do roślinek/kwiatów:






Są tam również przeróżne kaktusy:






 Są także wodospady:


Oprócz roślinności są także zwierzęta takie jak ryby.
Zanim przejdziemy do zdjęć ryb pragnę tylko dodać, iż zdjęcia zostały wykonane
bez użycia lampy błyskowej. To co się "świeci" w akwariach to są lampy, które są tam zamontowane.
Zdjęcia bez lampy błyskowej też są świetne jakościowo i nie ranią one zwierzątek co jest ważne.










I jeszcze końcowe zdjęcia:







Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu.
Bardzo polecam Wam to miejsce, jest ono dostosowane dla osób na wózku 
oraz dla osób, które mają dzieci we wózku.

Oprócz tego istotną informacją dla Was jest to, że na zewnątrz jest piękny park
a w środku kawiarenka gdzie możecie się czegoś napić może zjeść (o jedzeniu nic mi nie wiadomo)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible