środa, 11 stycznia 2017

Jedno zdanie zmieni Twoje życie



Cześć!
Dziś jestem żywym dowodem na to, że jedno zdanie może mieć na nas wpływ. Usłyszałam to zdanie podczas oglądania zwykłego filmiku na youtube. Zrobiłam wówczas pauzę i przeyślałam sens całego tego zdania. Niby jedno zdanie wypowiedziane praktycznie przez przypadkową osobę a dało mi dużo do myślenia. Mam nadzieję, że tym wpisem również i Was skłonię do takiej większej życiowej refleksji.
Rzadko zdarzają mi się takie wpisy typu lifestyle ale z przesłaniem a jednak one powstają. Cieszy mnie fakt, że nawet poprzez bloga i wpisy mogę Wam coś wartościowego przekazać. 
Być może będzie to coś co odmieni Wasze życie. Kto wie?


Zastanawiając się nad sensem tego zdania, które już niedługo Wam przedstawię przeleciały mi nie raz przed oczami sceny z życia.

Może teraz ktoś pomyśleć, że to głupie ponieważ zdania ludzi nie zmieniają a sytuacje itp. Ale ja już wiem, że nawet jedno wypowiedziane lub napisane zdanie da dużo do myślenia i może odmienić nasze życie.

Nie chciałam pisać w tytule posta o co dokładnie chodzi ponieważ dalszy wpis dla mnie nie miałby sensu ponieważ już po tytule znalibyście całą jego treść a nie o to tutaj mi chodzi.

Przechodząc do meritum: "Wybierajmy ludzi wartościowych zamiast wartościowego sprzętu"

Czasem sprzęt, który kosztuje nas odrobinę więcej daje
 nam jakiś tam "luksus".

Ale to człowiek jest największą wartością tego świata.
Człowiek jest największym luksusem, na jaki możemy sobie pozwolić.

W tym całym pędzie życia zwolnijmy, zróbmy coś dla siebie.
Porozmawiajmy z bliźnimi może oni akurat tego potrzebują.

Jedno jest pewne, że człowiek wniesie o wiele więcej do naszego życia niż nie jeden drogi sprzęt.

Nie chodzi mi o to by takich sprzętów nie kupować bo jeżeli nas na to stać to nie widzę problemu.

Ale rozmowa z drugim człowiekiem da nam więcej więc w tym życiowym pośpiechu zwolnijmy i porozmawiajmy z drugim człowiekiem.

Nie raz widzę sytuacje gdy mąż z żoną ograniczają się do rozmów typu: "co na obiad, czy wyprasowałaś mi koszule i wyprałaś skarpety" 
To tylko przykład a wiem, że można rozmawiać o czymś więcej niż obiad, koszule i brudne skarpety.

Pamiętajmy o tym bo potem jak zabraknie drugiej osoby to będziecie żałować, że chcieliście tyle rzeczy bliskim powiedzieć a nie zdążyliście tego zrobić.

Wpis jest bez zdjęć ponieważ chodzi mi o to byście skupili się nad treścią, gdyż to ona dziś gra tutaj główną rolę.

Pozdrawiam stokrotka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible