piątek, 1 grudnia 2017

Blogmas #1 Dzień dobry!


Miło mi Was powitać w tej jakże pięknej i świątecznej aurze.Wpisy blogmasowe jak i filmiki na yt vlogmasowe zawsze są kojarzone ze świętami.Co najmniej tak jest w moim przypadku.Jeśli chodzi o moje dwa kanały(sfera yt i sfera blogowa) nie będę się starała aby wpisy były tylko o tematyce świątecznej.Uważam to za nudę i określanie się tylko do jednego.Warto czasem dodać post świąteczny, ale nie cały czas więc ja właśnie takie rozwiązanie preferuje.




Jako iż mamy pierwszy grudnia jest mi niezmiernie miło powitać moich czytelników jak i odbiorców na moim blogu, oraz nie pozostało mi nic innego jak zaprosić Was na przeżywanie tego świątecznego okresu razem ze mną.Cieszę się, że Was mam i dziękuję, że jesteście!Niżej zamieszczam dla Was mój film (vlogmas),który możecie obejrzeć na moim kanale.






2 komentarze:

  1. Oh, jak pięknie rozpoczął się sezon na Blogmas! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! :) Trzymam kciuki za Vlogmas i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible