sobota, 2 grudnia 2017

Blogmas #2 Zamiennik


Hej
W głowie mam mnóstwo pomysłów na wpisy a tu na blogu w wersji roboczej czeka ich aż jedenaście.Ten post jest kolejnym z moich pomysłów na wpisy tutaj.Na pomysł wpadłam zupełnie przez przypadek kiedy to odkryłam w swoich perfumach dwie prawie i niemalże identyczne flakony z tym samym zapachem.Jakie to zapachy?Zapraszam do dalszej części posta aby dowiedzieć się jakie zapachy lubię i jak one się różnią oraz gdzie je dostać.




Jak już widzicie po zdjęciu(powyżej) będzie dziś mowa o zamienniku,który nie dość że jest tani to zapach jest niemal identyczny a dostępność jeszcze lepsza.Fabio Verso jest to perfuma,którą kupiłam w carrefourze za ok 15zł.Jeśli lubicie zapachy słodkie ale nie duszące to ten zapach jest właśnie dla Was.Nadaje się na większe wyjścia jak i na co dzień.Zapach jest trwały choć wiadome,że trzeba w połowie dnia(jeśli spryskamy się rano)spryskać się ponownie.Aby wydłużyć trwałość perfumy zdradzę Wam trik,który stosuję i się u mnie sprawdza.Przed spryskaniem się nanieśmy na okolice(tam gdzie chcemy się spryskać)wazelinę a dopiero po nałożeniu kosmetyku spryskajmy dane okolice.Kolejną ciekawostką jest to iż wiele z Was psika perfumą swoje włosy co jest ogromnym błędem.Często nasze perfumy mają w składzie alkohol a jak wiemy wysusza on włosy i fakt one pięknie pachną ale z każdym razem gdy nasze włosy są pryskane perfumą cierpią.Wysuszamy nasze włosy właśnie przez alkohol a wiele z Was nie zdaje sobie z tego sprawy. Zamiast pryskać nasze włosy perfumą nanieśmy na nie olejek arganowy,nasze włosy również będą pięknie pachniały ale też będą nawilżone co szczególnie teraz w okresie zimowym jest ważne.Wracając do perfumy to oryginalny odpowiednik miraculum purple women jest już trudniej dostępny.W internecie wyczytałam,że jest to woda perfumowana.Nie widziałam tej perfumy (wody perfumowanej) nigdzie stacjonarnie.W internecie niestety nie znalazłam tej wody (perfumy) i niestety nie wiem czy jeszcze ona będzie dostępna.Zapach jest piękny,długo się utrzymywał na mojej skórze.Należy pamiętać, że na każdej osobie dany zapach może inaczej pachnieć.Jeśli coś na nas brzydko pachnie nie zrażajmy się.W takiej sytuacji jeśli perfuma sama w sobie ma ładny zapach a niekoniecznie ładny jest na naszej skórze to wtedy pryskajmy perfumą nasze ubrania i cieszmy się zapachem.To kolejny trik by nie wyrzucać naszego ukochanego zapachu.Podsumowując jeśli woda perfumowana purpe wróciłaby do sprzedaży na pewno bym ją kupiła.Póki co muszę się cieszyć zamiennikiem,który również mnie urzekł od pierwszego powąchania.Muszę przyznać,że jak zobaczyłam w sklepie flakon Fabio Verso od razu pomyślałam o zapachu purple woman i nie myliłam się.Znów mogłam przypomnieć sobie ten cudowny zapach i się nim cieszyć.Także polecam perfumę w 100%



Woda Perfumowana PURPLE

Woda perfumowana z serii Miraculum Women Collection - PURPLE to mocna, owocowa mieszanka, oparta na - ananasie, czerwonym grapefruicie i zielonym jabłku. Kompozycja emanuje oszałamiającym zapachem koktajlu świeżych cytrusów wzbogaconym nutami jaśminu, słodkiej papai i nektarynki. Całość wieńczy zmysłowy aromat wanilii doprawiony bobem tonka oraz białym piżmem. Zapach doskonały na wieczór, dla wyrazistych kobiet, preferujących mocne tonacje zapachowe.

Kategoria zapachu: owocowa

Nuta głowy: ananas, czerwony grapefruit, zielone jabłko
Nuta serca: jaśmin, słodka papaja, nektarynka
Nuta bazy: wanilia, bób tonka i białe piżmo

Cena: ok. 22 zł/50 ml

Fabio-Verso-Entusiasmo (Bi es)
Kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet.
Nutami są cytryna, ananas, morela, liśc fiołka i owoce; nutami serca są piwonia, kwiat bawełny i jaśmin; nutami bazy są paczuła, wanilia, pizmo i cedr.


Tam na dole czeka na Was film :)



3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible