niedziela, 3 grudnia 2017

Blogmas #3 Kontrowersyje tematy


Pewnie nie raz spotkaliście się z takimi tytułami wśród filmików na youtube.Tematy,które nas od razu zaciekawią a tym samym sprawiają, że klikamy i oglądamy taki filmik tuż po jego opublikowaniu.To jest jak chwyt marketingowy i wiele osób takie triki stosują.Podnosi się statystyka,jest więcej osób które ten materiał ogląda a z czasem przybywa nam subskrybentów.Wszystko jest dla ludzi więc czemu by nie?Sam pomysł i jego idea bardzo mi się podoba gdyż sama jak wiecie mam swój kanał na youtube i z chęcią patrzę ile mnie osób ogląda chodź mój kanał dopiero raczkuje.Wszystko jest dla ludzi ale denerwują mnie takie tytuły, gdzie nie ma ani grama słowa o tym tytule to już nie jest fajne.Wchodzimy,czekamy na ten moment i nim się obejrzymy już jest końcówka filmu gdzie użytkownik się z nami żegna.Przykre to jest ale coraz więcej osób wykorzystuje naszą naiwność właśnie dla powiększenia statystyk i inni jeszcze oglądają takie kanały.Osobiście już takie podejście wobec nas subskrybentów nie jest fair i sama jeśli bym na coś takiego natrafiła to był już nie była subskrybentem takiego kanału.Nikt nie lubi kłamstwa ja też więc samo za siebie to mówi.Natomiast ja nie zamierzam w żaden sposób oszukiwać widzów jak i Was czytelników fałszywymi tytułami czy to a blogu czy to na youtube.Nie lubię kłamstw więc nie będę Was okłamywać.Chcę ,jestem i będę wobec Was fair!Ten post powstał pod wpływem chwili i emocji zdenerwowania kłamstwem dlatego chcę abyście wiedzieli jasno na czym stoicie i czego możecie oczekiwać na moich kanałach.Nie znajdziecie tu kłamstwa tylko szczera prawda!Fakt nie mam miliona obserwatorów ale to mnie cechuje, zdobywam ich prawdą dlatego wolniej rosną statystyki.Nie mam iphone ani laptopa typu mac więc lans na sprzęt również nie wchodzi w grę.




 I jak zwykle na samym dole mój film vlogmasowy :)

1 komentarz:

  1. Rewelacyjne podejście kochana do omawianego tematu :)
    Zgadzam się z Tobą nie ma co okłamywać widzów i czytelników, trzeba być wobec nich szczerym.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible