wtorek, 5 grudnia 2017

Blogmas #5 Mam obrączkę a nie mam męża


Kochani temat kontrowersyjny ja wiem i zdaję sobie z tego sprawę.Piszę i mówię o nim ponieważ chcę odciągnąć chociaż na chwilę uwagę od świątecznej listy zakupów, listy dań itp.Chciałam aby blogmas jak i vlogmas był takim dodatkiem i urozmaiceniem w sferze blogowej i nie tylko bo jak wiecie pod każdym postem czeka na Was filmik.




Mam obrączkę, co prawda nie jest złota ale ją mam a dodatkowo w środku niej mam wygrawerowane imię.Taak to jego imię!Pytanie czy go kocham jest zbędne ponieważ jestem z nim szczęśliwa od czterech lat a za chwilę będzie piąty roczek(jak ten czas szybko leci). Kocham go tak mocno, że nie wyobrażam sobie życia bez niego.Nie chcę już innego.Mój "stary pierniczek" mi wystarczy!A co z innymi związkami i tymi "na kocią łapę"? O tym się dowiecie z filmiku, jaki dla Was specjalnie przygotowałam.

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible