niedziela, 11 lutego 2018

Wnętrza - zainspiruj się

Mimo chęci i starań wielu panią brakuje tego czegoś w ich mieszkaniu.Inspiracje są tak naprawdę blisko nas a my ich nie dostrzegamy.Chodzimy za różnego rodzaju dekoracjami, wybieramy tę jedyną firankę a i tak pomimo wszelakich starań to nie jest to.Brakuje nam zawsze czegoś co sprawiałoby iż to miejsce będzie "oazą spokoju".



Taką oazą, do której chcemy wracać każdego dnia.By móc cieszyć się nią nie tylko pijąc kawę w przytulnym kąciku ale również cieszyć się tym wszystkim każdego dnia podczas niebanalnych sytuacji.Inspiracje są wszędzie a najlepsze są w sklepach meblowych.Popatrzcie sami jak to wygląda.Mam nadzieję, że znajdziecie inspiracje. w tym sklepie zostały wykonane zdjęcia i również tam jest promocja na meble do 14 lutego.


Zdjęcia wykonywałam telefonem (akurat miałam go pod ręką) i jakość mnie powala z nóg oczywiście w sense pozytywnym.Chodzenie po sklepie z lustrzanką przy oglądaniu czegokolwiek jest niewygodne a nadmienię, że lustrzankę miałam w mojej wielkiej torebce :D

Jak widać ceny są atrakcyjne a i dla młodzieży coś się znajdzie.
Inspiracje są również w internecie ale to nie to samo co widzieć to na żywo, dotknąć i przestawić po swojemu.
Dlatego wolę kupowanie stacjonarnie w sklepach.


Dwa ostatnie zdjęcia wyszły kiepsko (zdaje sobie z tego sprawę) ale nie zauważyłam jak popalcowałam obiektyw aparatu :(

6 komentarzy:

  1. Woow przepiękne zdjęcia! Mogę zapytac jakim telefonem były robione zdjęcia? Bo wyglądają mega! Bardzo fajne inspiracje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wnętrza 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie znalazłam w Ikea swoją idealną wymarzoną kuchnię, teraz tylko czekam na jakieś mieszkanie, żebym mogła ją urządzić. ;) ale to jeszcze trochę czasu zanim do tego dojdzie, więc na razie nie oglądam za wiele inspiracji, żeby się nie denerwować, że nie mogę ich u siebie mieć. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oglądać takie zdjęcia :D Pierwsze i drugie wnętrze bardzo mi się podobają ;*
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście bardzo dużą uwagę przywiązuje do jasnych wnętrz z dodatkami szarości. Zbyt ciemne kolory mnie przytłaczają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre aranżacje zdecydowanie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible