poniedziałek, 26 marca 2018

Co robię, gdy nie bloguje?


Leżę w łóżku, ciepła kołdra, laptop oraz dostęp do internetu to coś czego mi trzeba w ponure dni. Obok lezy telefon, co jakiś czas sprawdzam instagram i inne portale społecznościowe. Ty myślisz, że nic nie robię tylko leniwie i bezczynnie spędzam kolejny dzień. Otóż dziś chcę Cię wyprowadzić z tego błędu

Pewnie nigdy Was nie zastanawiało jak powstają nowe posty, pewnie nie raz myślicie iż sypię nimi z głowy jak asami z rękawa. Otóż nie! Czasami są takie dni, że choćbyśmy nie wiadomo jak chcieli coś stworzyć to nic nam do głowy nie przychodzi.Na szczęście są też inne blogi, które można przeczytać, przejrzeć i zainspirować się. Są również inne portale takie jak instagram, gdzie również możemy się zainspirować.W dzisiejszych czasach trzeba śledzić to o czym się mówi, co jest na topie i co najchętniej ludzie oglądają i czytają. Trzeba być z tym na bieżąco a ułatwi nam to blogowanie. To jeden z moich sposobów na prowadzenie bloga. Te wszystkie czynności, które wyżej opisałam można robić z poziomu swojego łóżka.Więc jeśli myślisz nadal, że blogerzy nic nie robią to przewiń ten tekst do samego początku i przeczytaj go jeszcze raz.Kolejną sprawą są zdjęcia, bo nie samym tekstem człowiek żyje. Są blogi, które korzystają z banków zdjęć do wykorzystania komercyjnego. Lecz to by mnie nie satysfakcjonowało dodawać własny tekst i cudze zdjęcie.Jeśli chcesz prowadzić bloga rób to w 100%. Dlatego też poza leżeniem w łóżku i pisaniem postów na już oraz na zapas wykonuję zdjęcia. Poza ich wykonaniem są czynności takie jak obróbka zdjęć, wybranie tych najlepszych etc.


2 komentarze:

  1. Oj to prawda, każdego dopada chwila że nie ma o czym pisać, mnie dopadła i opuściłam bloga na kilka miesięcy, ale wróciłam i mam nadzieję że uda mi się go doszlifować :) Jak wena ucieknie, nie ma rady - trzeba odpocząć i pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogowanie ie zawsze jest łatwe... natomiast zawsze jest przyjemne! :D
    Uwielbiam pisać, tak samo jak chyba każdy bloger ;) To właśnie ta czynność zajmuje mi najwięcej czasu ;)

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible