piątek, 24 sierpnia 2018

Jak być szczęśliwym?

Szczęście to pojęcie,które zna każdy a jednak nie każdy jest szczęśliwy.
Dziś nie każdy potrafi być szczęśliwy i cieszyć się szczęściem innych osób,właśnie tej empatii też nam gdzieś brakuje.


Dużo się o tym mówi aby dzieci brały przykład z odpowiednich dorosłych ludzi a tymczasem to my w takim przypadku powinniśmy brać przykład z dzieci.Dzieciaczki cieszą się z najdrobniejszej rzeczy,potrafią uśmiechem odwzajemnić nasz uśmiech i właśnie powinniśmy się częściej uśmiechać to klucz do sukcesu szczęścia.Ponura mina szczęścia nam nie da.Poniżej zamieszczam kilka wskazówek jak być szczęśliwym:
1.Często się uśmiechaj do ludzi.
2.Miej pozytywne nastawienie
3.Naucz się cieszyć z drobnych rzeczy

A reszta sama przyjdzie,mówię Wam to z autopsji.Miałam ostatnio bardzo zły dzień pomimo pozytywnego nastawienia,dobrego humoru i radości komunikacja miejska ten dzień dobitnie mi zepsuła.Lecz kochani końcówkę dnia spędziłam z naszymi wspaniałymi znajomymi (zaraz po cudownych znajomych z Rybnika) i o tym iż uciekł mi autobus (bo tym co jechałam dosłownie robił sobie wycieczkę i musiałam czekać na ukochanego) zapomniałam.Jak widać można cieszyć się z małych rzeczy,które tak nawiasem mówiąc sprawiają nam ogromną radość.Dzień a właściwie weekend zaliczam do udanych.W sobotę był grill a w niedzielę wybraliśmy się na zjazd kobiet oraz wspólnie poszliśmy nad zalew się kąpać,grać w siatkówkę wodną więc było wspaniale.Na zjeździe kobiet kupiłam sobie srebrny naszyjnik z krzyżykiem :)


5 komentarzy:

  1. Niby takie proste, a tak ciężko jest się czasem do tego 'stosować' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wskazówki ^^ Warto się do nich stosować ;)
    Fajnie, że weekend zaliczasz do udanych ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja musiałam odejść z toksycznego małżeństwa. Myślę, że i dla mmie i dla niego to zrobiło dobrze. Teraz jestem szczęśliwa.
    Mogę robić co chcę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trzy punkty nie są satysfakcjonującą odpowiedzią.
    Najgorzej, kiedy szczęście niszczą bliscy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale tak bardzo zapomniałam o tym a druga sprawa to iż jeśli jestem szczęśliwa to choćbym nie wiem co nikt nie jest w stanie mi tego szczęścia odebrać bo ludzie gadają i będą gadać a jak byle co zjedzą to byle co mówią widocznie uboga dieta im nie sprzyja ;p

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible