wtorek, 3 września 2019

Wrzesień


Hej!
Witam Was w tym jakże pięknym miesiącu jakim jest wrzesień.
Właśnie dodając kolejne zdjęcie na insta pomyślałam sobie aby i tutaj coś takiego stworzyć,może więcej osób się dowie o tej akcji no zobaczymy.



Akcję przeprowadza Dominika Dzikowska znana z kobiecej foto-szkoły Na instagramie dotarłam do niej przypadkowo i nie żałuję tego przypadku.Z profilem instagramowym Dominiki jak i z jej wiadomościami e-mailowymi nie rozstaje się ani na gram chwili.A jako iż jestem człowiekiem co wszystko robi na ostatnią chwilę to jestem dowodem na to iż jeśli trwa wyzwanie fotograficzne danego dnia to mogę takie zdjęcie zrobić spontanicznie i tak też dzisiaj było.Wracając do Dominiki to jest ona mega,świetną babeczką która w prosty sposób przekazuje nam wiedzę związaną z fotografią a dzięki wyzwaniom fotograficznym mamy możliwość rozwijania swojej pasji,kreatywności a także mamy możliwość poznania innych fajnych babeczek na instagramie.Aby trafić na profil Dominiki w wyszukiwarce na insta wystarczy że wpiszecie (wszystko razem bez pl znaków) kobiecafotoszkola i wyskoczy Wam jej profil.Proste prawda?Dominika oprócz ciekawych porad prowadzi ciekawe live i tam też można posłuchać o fotografii na wesoło.To jedyny taki profil,gdzie nie ma sztywnych zasad,reguł a wiedza przychodzi do głowy w szybkim tempie.Dzisiejszy temat na instagramie to WRZESIEŃ.Zadanie niby ciężkie ale pomyśl z czym Ci się kojarzy wrzesień,zbierz te fakty razem i spróbuj wykonać zdjęcie.Właśnie ja dziś tak postąpiłam i efekty macie na zdjęciu powyżej.A jeszcze dodam,że oprócz porad fotograficznych Dominika radzi jak obrabiać zdjęcia w prostych programach.Jak wiecie ja jestem amatorem w dziedzinie fotografii i jestem też po części samoukiem  a nieskromnie mówiąc coś mi tam wyszło.Także dziewczyny nie wahajcie się tylko pędźcie szybko do Dzikowskiej i zróbcie dzisiejsze wyzwanie fotograficzne.Pochwalcie się w komentarzu kto już to zrobił i podajcie nazwy do siebie.

3 komentarze:

  1. Z chęcią zajrzę na polecony profil :) Warto pogłębiać swoją wiedzę, zwłaszcza z zakresu fotografii, którą się interesuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zajrzę na polecony profil :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zaglądam na polecane profile - to dla mnie znak, że ktoś zaufał i czemu ja miałabym nie?
    Takim też sposobem bardzo dawno trafiłam na Ciebie. Jeśli masz ochotę wpadnij i do mnie
    https://www.pannanatalia.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible