piątek, 26 listopada 2021

Lumpeksowy haul

 Hej!

Dawno nie było tutaj żadnego wpisu a tym bardziej żadnego haulu zakupowego. Wybrałam się do lumpeksu z myślą o świątecznych stylizacjach i dacie wiarę że nawet czerwonego sweterka nie było? Poczułam się zawiedziona a z drugiej strony zadowolona bo obkupiłam mojego synka co zobaczycie poniżej.


Haul będzie w asyście małych rączek ale kocham te ujęcia i chcę aby tak zostało to pokazane. Ubranka jak widać przypadły królewiczowi do gustu :) Bluza pokazana poniżej ma wzór zwany "wafelek" a z nazwą spotkałam się po raz pierwszy przy różnych kocykach itp rzeczach dla noworodków i niemowląt.


Kolejne rzeczy jakie Wam pokaże to upolowany w lumpeksie sweterek i upolowana bluza z pepco



 A tutaj przedstawiam ostatnią bluzę dla młodego

Jak widać kawaler zaangażowany i zainteresowany na maxa :)




Przechodzimy do spodni i tutaj mam aż trzy pary





A tutaj mam zdjęcie, które pięknie podsumowuje wszystkie zakupione przeze mnie rzeczy









Moje upolowane łowy z lumpeksu uważam za udane, jestem ciekawa co Wy ostatnio upolowaliście.
Piszcie koniecznie w komentarzach :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible