sobota, 28 stycznia 2023

Zdobycze z second handu

 


Hej!

Dawno nie było u mnie takiego wpisu ale jestem i przychodzę do Was z nowościami i to nie byle jakimi.

Moje zakupy w tych sklepach są nieco inne niż kiedyś,staram się wybierać to czego aktualnie potrzebuję,czego brak w mej szafie lub z czego wyrosło moje dziecko.Sklepy takiego typu wyróżniają się tym iż jest tylko jedna sztuka danej rzeczy i jeśli ja to mam to małe jest prawdopodobieństwo iż spotkam kogoś na ulicy w tej samej rzeczy i to sobie cenię.Zapraszam na perełki,które udało mi się kupić w tym tygodniu.




Do tego swetra mam spódnicę ale niestety zdjęć brak,natomiast pojawi się w oddzielnym wpisie stylizacyjnym.

Większość rzeczy będzie dla syna ale i dla mnie jak widać coś się znalazło :)



Biorąc te spodnie myślałam,że będą za małe ale postanowiłam że zaryzykuję i opłacało się bo świetnie pasują i idealnie "leżą" na tyłku.



Te spodnie to jedyne jakie wzięłam na teraz bo na teraz mamy spodnie ale te mnie urzekły i wiecie no mały model musi wyglądać ;)

Reszta spodni to zapas jak mi z tych wyrośnie :) W spodniach jakie kupiłam cenię sobie regulacje od środka za pomocą gumy z guzikami.Nie ma potrzeby wiązania spodni a raz wyregulowane noszą i zakładają się idealnie w szczególności jeśli dziecko nie lubi się ubierać i chce mieć portki na tyłku szybko.Bo wiecie dzieci mają ciekawsze zajęcia i zawsze są zajęte podczas ubierania :D


I prezentuje Wam ostatnią parę dżinsów,które mają regulację o której wyżej pisałam.

Reszta spodni to spodnie dresowe typowo na podwórko ale są w idealnym stanie bez przetarć,plam czy dziur.


I tutaj spodnie dresowe o których wyżej pisałam




                   Z ubrań to tyle ale chcę Wam pokazać co jeszcze dla synka upolowałam :)





Proszę dajcie znać jak Wam się podobał ten wpis gdyż planuję takich wpisów więcej robić.

Jeszcze jedna osóbka i będzie Was kochani 90 osób,które mnie obserwują i dają mi ogromną radość pisania dla Was nowych wpisów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible