sobota, 12 sierpnia 2023

Ten dzień

 Ten wpis miał być taki wiecie, że Was z kapci wywali, taki oh i ah oraz wow. Zbrakło jednak weny twórczej w pisaniu i jest jak jest. W każdym bądź razie dla mnie nadeszła wielka chwila, czekałam na tą chwilę mega długo i zawsze było coś innego priorytetem więc to było odwlekane a z czasem zapomniane. Wraz ze zbliżającymi się moimi urodzinami znów sobie o tym przypomniałam gdyż jakimś cudem wyskoczyła mi reklama z tymże cudem. Z zamówieniem były problemy ale finalnie udało mi się nabyć to cudo. Zmieniłam wygląd bloga także zapraszam Cię na bloga w nowej odsłonie oraz nowy wpis.



I tak mam teraz mnóstwo radości iż fizycznie jeszcze tej rzeczy u mnie nie ma ale wierzcie mi, Wy też będziecie zadowoleni. Po wielu latach nadszedł czas na zakup dwóch obiektywów o których mogłam wcześniej pomarzyć. Zakup odwlekałam ponieważ musiałam "dojrzeć" do tej decyzji oraz musiałam bardziej obeznać się z ustawieniami lustrzanki i mam nadzieję, że jakość będzie jeszcze lepsza. Obiektywy będą mi służyły nie tylko do fotografii ale także do filmowania, robienia przeróżnych przebitek itd... Bardzo mnie inspiruje jej kanał z przebitkami, są one bardzo dopracowane, przemyślane a także inspirujące. I nie chcę kopiować, ja stąd biorę inspirację. Zanim kupiłam obiektywy to szczególnie jeden z nich było mi bardzo ciężko dostać, owszem wyszukałam go ale wystawiająca ten sprzęt pani nie odpisywała. Z racji iż ja człowiek niecierpliwy jestem to po 24h oczekiwania olałam aukcję i poszukałam raz jeszcze. Emocji nie było końca, ucieszyłam się gdyż znalazłam ofertę niemalże za cenę obiektywu "puszka" (body/lustrzanka) gratis. Oferta dotyczy lustrzanki i obiektywu więc jeszcze lepiej. Minus jest brak ładowarki i baterii do lustrzanki (chyba) ale to sobie dokupię bez problemu, najważniejszy dla mnie jest jednak obiektyw który udało mi się znaleźć. Teraz gdy sprzęt jest już zamówiony mogę Wam o tym napisać. Te dwa obiektywy to mój prezent z okazji zbliżających się urodzin, bardzo się cieszę, od lat nie kupowałam żadnego sprzętu i działałam na obiektywach które mam już lata więc kupno tych konkretnych obiektywów to dla mnie mega sztos. Pogoda zaczyna dopisywać i bardzo bym chciała zrealizować sesję mama & syn. Aleee wracając do tematu, będzie unboxing tu na blogu oraz na youtube. 

Doczekać się już nie mogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible