wtorek, 21 maja 2024

Zmodyfikowałam sprzęt do nagrywania

 


Hej! Tego jeszcze nie było nigdzie i jestem pierwszą osobą która tak świetnie zmodyfikowała sprzęt tanim kosztem. Zanim opublikowałam ten wpis sprawdziłam wszystkie możliwe filmiki i jeszcze żadna osoba tak nie zrobiła więc ogromnie się cieszę że mogę Wam dać patent  jakże genialny i mogę być z siebie dumna. Z marką z której sprzęt pochodzi mam styczność drugi raz i to co mogę Wam powiedzieć to to że robią fenomenalnie genialną robotę i za każdym razem czuję ekscytację, radość a dziś niedowierzanie iż  mam ten sprzęt i wbijam na wyższy level. Sprzęt o jakim mowa to Dji Osmo Pocket 3 i teraz są dwie wersje czyli wersja combo która kosztuje nie mało i wersja standardowa która jest tańsza i to na tej wersji się skupimy.






Jeśli chodzi o wersję combo to jedyne czego mi brakuje w standardzie to dodatkowej baterii która jest w tamtym zestawie. Taką baterię natomiast możemy dokupić oddzielnie. Jeśli chodzi o mikrofon to tu jest gorzej gdyż jeszcze producent nie zdecydował się na jej oddzielną sprzedaż więc albo kupujemy zestaw combo albo dokupujemy mikrofon z wejściem usb C. Ja mikrofon z takim wejściem posiadam, zakupiłam go na allegro i do mojego użytku sprawdza się idealnie. Kolejną rzeczą której nie znajdziemy w standardowej wersji jest nakładka szerokokątna i ją możemy zakupić osobno. Jeśli chodzi o statyw to jego nam nie potrzeba bo możemy użyć dosłownie każdego statywu gdyż w obu wersjach i ta przedłużka i bateria mają gwint statywowy taki jak stosuje się w aparatach. Także ja mam tańszą wersję i dokupię tylko baterię i tą nakładkę szerokokątną. A poniżej zostawiam Wam filmik z prezentacji sprzętu oraz tego jak dobrałam statyw itd. A i jeszcze jest taka torba ala futerał ale jak dla mnie to najmniej istotna rzecz :) 

Ps, myślałam że będę miała tańszą wersję a mile się zaskoczyłam dostając prezent combo. Teraz to dopiero będzie faza testów.





Więc teraz pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was  na film o tym sprzęcie i moich modyfikacjach :)



Dla porównania zestaw combo:


I teraz zestaw standardowy:






3 komentarze:

  1. Szczerze to nie wiedziałam, że nagrywasz na YouTube. Jak znajdę chwilę to na pewno obejrzę Twoje filmiki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible