piątek, 28 czerwca 2024

Przerwa techniczna

 


Do pisania tutaj ostatnio nie miałam weny a wszysto wokoło ze mną nie współpracowało łącznie z ludźmi. Miałam dni takie że zaczynałam tutaj cokolwiek pisać ale coś mi zawsze przeszkodziło i wpis był przerwany a jak wracałam do niego to nie wiedziałam co pisać dalej i zostawały takie wpisy w wersjach roboczych. To była tak zwana przerwa techniczna z której teraz się tłumaczę.




Mój mood ostatnio jest świetny więc chcę go wykorzystać na maxa. Do głowy przychodzą nowe pomysły na miniaturki, intra do poszczególnych filmów itd. Czuje się jak artysta któremu wróciła wena twórcza. Do jej pełnego spełnienia brakuje mi jedynie czasu i zamknięcia się w czterech ścianach co jest nierealne będąc mamą. Przerwa od blogowania oraz od nagrywania dobrze mi zrobiła i czuję iż znów wrócą tutaj dłuższe wpisy oraz powrócą mi chęci do mojej pasji. Ale nie chcę niczego zachwalać bo wiecie dziś zachwalę a od jutra słomiany zapał do wszystkiego więc to też dobre by nie było. Post piszę wieczorem przy załączonym wentylatorze usb bo inaczej się wytrzymać nie da, była burza ale nadal jest duchota na dworze. Fala upałów jest u nas codziennie dlatego jakkolwiek to zabrzmi niecodziennie wychodzimy z domu. Place zabaw zrobione w słońcu to nie jest dobry pomysł a znalezienie cienia graniczy z cudem dlatego też jak wychodzimy siedzimy pod blokiem, puszczamy bańki czy malujemy kredą po chodniku w cieniu czyli takie tam miejskie rozrywki pod blokiem. Od jutrzejszego dnia biorę się za przegląd zapisanych (w zeszycie) postów oraz zapisania kolejnych by niczego nie pominać. A odnośnie upalnej pogody przygotowałam dla Was iście wakacyjne zdjęcia które wykonałam na ostatnim fotoplenerze jakim byłam. Było wspaniale i już mi jest smutno iż muszę opuścić mój kurs na który uczęszczam ale mocno wierzę w to iż jeszcze nie jeden taki plener przed nami :)




Kocham te ujęcia i nieskromnie pisząc jestem z nich bardzo dumna ♥





Dziękuję Wam pięknie za uwagę i widzimy się w kolejnym wpisie ♥

Nie zapomnij zostawić komentarza :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible