piątek, 25 września 2015

Na nowo

Hej robaczki ! Jak zauważyliście część postów znikło, zostały tylko te z przepisami i podsumowaniem ubiegłego roku. Czuję taką potrzebę, że muszę zacząć prowadzić tego bloga na nowo . Czuję również taką wewnętrzną potrzebę, że muszę i koniec. Jest to moje prywatne miejsce w sieci i wiem, że co by się nie działo zawsze mogę tutaj powrócić . Grono osób, które mnie czyta nadal będą to robić ponieważ chcą. Ci co chcą zostaną . Tym się nie przejmuję bo nie prowadzę tego bloga dla fejmu czy coś tak samo nie nagrywam filmików dla popularności a dla przyjemności dla pasji itd. Moje życie nie stoi w miejscu nie raz są dni, w których wiecznie coś się dzieje a są dni kiedy otacza nas spokój . Ale to nie są też sprawy, o których muszę Was tutaj informować... Są sprawy ważne i ważniejsze oraz te, których nie wnoszę do internetu . Inspirację czerpię od kilku osób ale decyzje jakie podejmuję są moje osobiste i nie są na mnie wywierane . To co robię jest moją osobistą decyzją tak samo to czy chcę pisać tutaj czy nie. Wiem, że nie prowadzę tego bloga regularnie ale lepiej tak niż pisać o pierdołach. Przychodzę do Was tylko wtedy, kiedy mam coś konkretnego do powiedzenia. Lubię sama czytać konkretne wpisy niż jeden na dziesięć nudnych. Więc robię to co uważam za słuszne. W niedzielę mam urodziny ale to nie jest najlepsza pora na nie ... Są to moje najgorsze urodziny jakie mogły być. Wczoraj zmarła ciocia mojego chłopaka więc sami wiecie jak to jest... Nawet jak jeszcze o tym nie wiedzieliśmy to i tak plan był taki by pójść na spacer,może pojechać na kawę i tego planu będziemy się trzymali . Więc sami wiecie życie pisze scenariusz i nie zawszę mogę z Wami tutaj być . Ale to, że mnie nie ma nie oznacza, że zrezygnowałam z prowadzenia bloga. Nie!!! Chcę go prowadzić tak długo jak będę mogła . Chcę kiedyś do Was napisać, że już jestem po ślubie itp. Chcę bo wiem, że prowadzenie tego bloga daje mi mnóstwo radości . Gdy piszę mogę się oderwać od rutyny, rzeczywistości itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible