czwartek, 1 grudnia 2016

Blogmas - Dzień 3



Hej, hej!
Dziś mamy szczególny dzień ponieważ ten post jest setny.
Z tej okazji mam dla Was wartościowe informacje.
Koniecznie zajrzyjcie dalej i zobaczcie co dla Was przygotowałam

.
*
*
Ostatnio zauważyłam, że w sferze blogowej panuje dziwna moda. Chodzi mi o wpisy/posty jak kto woli. Często spotykam się z tym, że duże grono odbiorców myśli, iż wartościowe wpisy powstają na blogach ludzi "śpiących na kasie". Chodzi mi też o blogi, które pokazują markowe rzeczy i cieszą się dużą popularnością. Na tych blogach jednak nie znajdziecie prawdy o prawdziwym życiu ani nie znajdziecie tam chociażby jednego zdania o tym jak życie kopie w tyłek. Boli mnie fakt, że dużo ludzi "leci" na przereklamowane sztuczną modą wpisy a coraz mniej ludzi docenia blogi pisane prawdziwym życiem i prawdziwym językiem a nie sztucznością i podawanymi linkami do sklepów. Boli mnie taka dyskryminacja bo nie można ująć tego inaczej skoro dzieli się ludzi na tych "bogatych" co tylko wkleją na bloga kilka zdjęć a reszta to linki do sklepów oraz na tych "biednych", którzy piszą posty prawdziwe, o życiu itp. Boli mnie coś takiego bo nawet ja dostałam tu od czytelników takiego kopa w tyłek w postaci komentarzy ale ja się tym nie przejmuje po prostu kasuje takie komentarze bo często się tak zdarza, że są pisane z czystą zazdrością. Takie komentarze kasuje bo to ja decyduje co się tu znajduje. Jeśli chodzi o zazdrość to nie zazdrośćcie mi tego jak piszę i o czym piszę tylko nauczcie się tak pisać. To Wasza droga do sukcesu a sukcesu nikt Wam nie zabierze. Taka moja rada.I jeśli naprawdę boli kogoś to jak pisze i o czym to nie zmuszam Was byście to nadal czytali. Tak jak już pisałam mój blog jest szczery o prawdziwym życiu a nie tylko o drogich kosmetykach, ciuchach itp bo takie wpisy dla mnie już stały się nudne a ja monotonni nie lubię nawet tutaj. Ja lubię pisać na różne tematy a nie w kółko ciągle o tym samym. Pisząc ciągle o tym samym ograniczałabym się tylko do danych tematów a tego nie lubię. Więc u mnie będzie można poczytać nie tylko o ubraniach czy też kosmetykach. Podejmując wyzwanie blogmas wiedziałam z czym się to wiąże więc mam przygotowane tematy na wpisy. Nie będą to wpisy ani modowe, ani kosmetyczne. Będą to tematy, o których rzadko się mówi a mówić się powinno. Myślę, że takie wpisy też są ważne więc czemu by o tym nie pisać? Tutaj nie ma zasady co i jakie wpisy mają się akurat w blogmasie znajdować a jeśli taka zasada panuje to ja ją łamie z czystym sumieniem, że robię coś dobrze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible