środa, 31 maja 2017

Przy kawie o życiu





Lekarz, diagnoza, szpital oraz choroba są to czynniki, na które nie mamy niestety wpływu. To znaczy mamy możemy zahamować.chorobę lekami ale nie każdą możemy wyleczyć.Dziś również napiszę Wam o uczuciach, które we mnie jak i w każdym człowieku tkwią.W jednym bardziej w drugim mniej ale wszystko jest zależne od tego co w życiu przeszliśmy oraz to jakie mamy poglądy na świat.

O naszym zdaniu oraz uczuciach może decydować wiele czynników takich jak obejrzenie filmu, rozmowa lub bycie świadkiem jakiegoś zdarzenia. Ale to podczas choroby osoby nam bliskiej lub naszej choroby uświadamia nas to jakie życie jest kruche i ile jeszcze mamy do zrobienia. Niestety nie raz nie zdążymy pożegnać się z tymi, których kochamy i nie zdążymy im powiedzieć tego co chcieliśmy im przekazać.Życie jest bardzo kruche i niestety zdążyłam uświadczyć uczucia kiedy całe życie przeleciało mi przed oczami i niestety nie było to podczas zdarzenia, które widziałam. Było to podczas wypadku jaki miałam (nic mi się nie stało na szczęście). I nie nie uświadomiłam sobie wtedy jak życie jest kruche. 
Uświadomiłam sobie to wiele lat temu. 
Codziennie wiele osób się kłóci, wyzywa i nie szanuje. Bolą mnie takie sytuacje bo gdy jest już za późno na cokolwiek to człowiek się zmienia. Boli mnie to, że ludzie nie potrafią się dziś dogadywać tylko od razu przechodzą na krzyki lub co gorsza przechodzą do bijatyk. Jest to straszne bo niewinne osoby giną, nie tylko kobiety ale też dzieci. Właśnie bezbronne małe istoty, które jeszcze nie rozumieją co się dzieje giną :( Smutne jest to lecz to osobny temat do dyskusji tutaj .
Jeśli chodzi o życie to starajcie się je szanować i cieszcie się każdym dniem.Doceniajmy to co mamy oraz najważniejsze dbajmy o zdrowie nasze i najbliższych.
Jeśli chodzi o zdrowie badajcie się i nie bójcie się tego ponieważ wczesna diagnoza oznacza tylko to, że możemy się z czymś uporać zanim to się bardziej rozwinie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible