poniedziałek, 6 listopada 2017

Inspirujące wnętrza



Post, który widzicie nie powstał przypadkowo.Chcę mieć tutaj swoje miejsce, do którego będę mogła wracać i przypominać sobie co mi się podoba/ło a co bym chciała itd.Takim oto sposobem pragnę dodawać tutaj zdjęcia, które inspirują mnie do zmian oraz do tego co chciałabym zrobić w mieszkaniu.Te inspiracje jak sama nazwa mówi mają inspirować i dawać nam pomysły.




Zaczniemy od łazienki.Tutaj mamy malutkie pomieszczenie, które jest idealnie zagospodarowane.
Prysznic co prawda uwielbiam ale ten mi się nie podoba.Za to podziwiam pięknie zagospodarowane miejsce na półeczki, świetnie się wpasowały w klimat łazienki.

 











Tutaj mamy przedstawione użycie uroczych półek, które mają za zadanie schować suszarkę, prostownicę itp.
Nie lubię gdy zbędne bibeloty walają się bezsensownie po całej łazience.














Tutaj mamy sypialnię, w której panuje spokój i nie ma w niej zbędnych bibelotów, szaf, komód itp mebli.Panuje w niej minimalizm czyli coś co od zawsze we wnętrzach kocham.A mówią, że "szczegóły tkwią w prostocie" .














Tutaj mamy mały pokoik.Chcę Wam przedstawiać realne inspiracje, gdyż wolę takie od tych wyszukanych.Jak to mówią "ciasne ale własne".











Małe biuro w domu to coś o czym marzy każda kobieta.
Biuro to za dużo powiedziane ale chodzi o kącik, w którym możemy w spokoju pracować na komputerze.











Kochani i to by było na tyle z inspiracji, które chciałam Wam dziś przedstawić.Mam nadzieję, że się Wam spodobało ponieważ takie wpisy planuję robić częściej.

4 komentarze:

  1. ładnie

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmotywowałaś mnie do posprzątania swojego biurka :p muszę usprzatnac twoje miejsce :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sypialnia taka klimatyczna. I podobają mi się napisy na ścianie. Chciałabym taką mieć!

    Invincible

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible