piątek, 10 listopada 2017

Moja dieta a może jej brak - na co zwracam szczególną uwagę



To wszystko stało się z dnia na dzień.Zrobiłam sobie gorzką herbatę po czym nie myśląc o niej wypiłam ją.Z każdym kolejnym dniem robiłam sobie tą samą gorzką herbatę co nie przeszkadzało mi w jej piciu.Tak przestałam używać cukru do herbaty, kawy i innych tego typu napojów.

Jeśli chodzi o jedzenie postanowiłam głośno i stanowczo zero dodatkowych pustych kalorii z cukrem i konserwantami w roli głównej.Postanowiłam to w sklepie i takim oto sposobem nie tknęłam nic słodkiego i niezdrowego już drugi tydzień.








 Jeśli chodzi o jedzenie staram się zdrowiej odżywiać i już widzę rezultaty.Lepsze samopoczucie, więcej energii a przede wszystkim więcej siły i brak poczucia senności.Posiłki jem regularnie do godziny 18-stej, po tej godzinie nic nie jadam przez co mogę spokojnie rano zjeść śniadanie i nie czuć się "zapchana" jedzeniem z poprzedniego dnia.


Ćwiczenia?Nie dziękuję.Nie zależy mi na super extra płaskim brzuchu z wyrzeźbioną "cegłą".Jakoś  nie podoba mi się to.A po drugie jestem szczupła i takie ćwiczenia są na nic gdyż tylko uwydatniają mięśnie co nie jest mi potrzebne.
Ale nie uważam, że ćwiczenia są złe.

Zamiast ćwiczeń wybieram dużą ilość wody i długi spacer a w zasadzie marsz.Potem powrót do domu(mieszkam w bloku) i wejście na trzecie piętro.







 
Ograniczyłam produkty smażone co nie oznacza, że ich nie jem.





          Jem więcej owoców i warzyw.
          I tak wygląda moja "dieta" bo  normalną dietą raczej tego nazwać nie można.Jestem dumna z siebie i z moich wyborów.



















6 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobne podejście do odżywiania - dieta to odpowiedni sposób odżywiania się a nie ciągłe wyrzeczenia ;) Dlatego raz na jakiś czas pozwalam sobie na małe grzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A o której chodzisz spać, że po 18 już nic nie jesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj pora pójścia spać nie ma nic do rzeczy.Zdrowe odżywianie to regularne posiłki a kolacja przed 18-stą.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ciekawa dieta, życzę dużo wytrwałości, bo początki są najtrudniejsze.
    Pozdrawiam :)

    pauli-niett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje odżywianie nadaje się na chwilę obecną do kosza..zabieram się za zmianę, ale tak jakoś mi nie wychodzi..:( A co do diety to dodałabym jeszcze jedną zaletę- cera jest duużo ładniejsza! Nie ma wyprysków i jest taka hmmm tryskająca, rozświetlona:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnimi czasy również zaczęłam jeść lepiej i zdrowiej i co ważne zaczęłam pić więcej wody.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible