niedziela, 29 kwietnia 2018

Znowu lifestyle

Znowu nuda,znowu nic ciekawego...Nie!Nie w tym wpisie nie będzie nudy a wręcz przeciwnie będzie się działo ponieważ moje życie znów nabiera obrotów a ja nie bardzo wiem "w co ręce włożyć". Dosłownie kochani!Oj będzie się działo a o tym przeczytacie poniżej.


Majówka zapowiada się bardzo ciekawie.Dziś mamy poniedziałek i muszę poszukać mojej kiecki i krawata pod kolor dla ukochanego.A na jaką to okoliczność to tego dowiecie się z dalszego tekstu.Jutro jadę do Rybnika spotkać się z pewną osobą,będzie nagrywanie vloga,będą zdjęcia.Środa również na pełnych obrotach bo czemuż by nie.W środę jadę do straży (pożarnej) na mszę za strażaków a po mszy idziemy na grilla.W czwartek też nie zwalniam obrotów bo będzie grill u mojego ukochanego z okazji majówki i gości (czyt.rodziny). W piątek trzeba znów jechać do straży i posprzątać po grillu itp.I w końcu rzec by można iż upragniona nadejdzie sobota z niedzielą na odpoczynek ale na to bym tak się nie nastawiała bo wyjdzie jak zwykle,że coś będziemy robić.Także cały tydzień na pełnych obrotach,cały tydzień zaplanowany od a do z.Jak już mówiłam uwielbiam mieć tak napięty grafik by z przyjemnością potem móc odpoczywać.Czasem tak zaplanowane dni są nam potrzebne.I znowu dietę trafi szlak.Ciii...Pójdzie w cycki ;p

11 komentarzy:

  1. Moje dni sa zawsze niezaplanowane :D a dieta hmmm nie chce cos isc w cycki 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie cudne zdjęcie kiełbasek! Od dawna mam ochotę na grilla, ale Twoje zdjęcie mnie powaliło i teraz to już będę musiała kupić małego grilla i upiec kiełbaski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czas na grill :D u mnie teraz majówka jest właśnie pod tym hasłem .

    OdpowiedzUsuń
  4. w korpo az tak wesoło nie ma.. dzisiaj nawet nie wiem co robie, a jutro znowu praca. Dla mnie w tym tyg kino jest priorytetem, ale grill mmmm.... smacznego

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z dietą ciężko - ja uwielbiam jeść i mam z tym problem. A majówka na spontanie - z resztą jak całe moje życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na kiełbaski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, ale mi narobiłaś smaka na grilla *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam w niedziele grilla :D
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible