czwartek, 16 sierpnia 2018

2w1

Kobiety uwielbiają jak dane produkty są uniwersalne stąd też mamy zastosowanie odżywki do włosów jako produktu do golenia nóg itp.Ogólnie my babeczki lubimy napis 2w1 lub 3w1 gdyż to przyciąga naszą uwagę bo po co mieć dwa produkty jak można mieć jeden do wszystkiego? Dziś nie będzie tu mowy o produktach kosmetycznych (chodź tytuł na to zapowiadał) lecz będzie mowa o pewnym uniwersalnym urządzeniu.Ciekawi/ciekawe? Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu.




Po tym wpisie fani i fanki fotografii mi podziękują gdyż natrafiłam na świetną rzecz i uwaga,uwaga jest to rzecz 2w1 czyli coś co my babeczki cenimy najbardziej.Powiem Wam iż długo szukałam tej rzeczy i nie wiedziałam,że teraz tak szybko mogę ją mieć w zasięgu mojej ręki dosłownie!Moje zdjęcia będą miały nowy charakter,lepszy urok i miejmy nadzieję iż będzie ich jeszcze więcej na moich social mediach.Wszystko się zaczęło od płyty lotniska,tak dobrze czytacie.Dostałam się z grupą fotograficzną na płytę lotniska aby pofocić te piękne latające maszyny lecz nie miałam odpowiedniego obiektywu.Szybko z pomocą przybyła koleżanka za co jej serdecznie dziękuję gdyż to od tej przygody z tym obiektywem się zaczęło.Pożyczyła mi obiektyw ale ostrzegła mnie iż ostrzyć muszę manualnie bo u niej ostrzenie automatyczne nie działa.Dałam radę! Jestem z siebie dumna a efekty możecie podziwiać poniżej:
Gdy przyszłam do domu to natychmiast spisałam sobie dane tego obiektywu by móc na kolejny dzień sprawdzić go w internecie.Nie żałuję tej decyzji,okazało się iż ten obiektyw jest w zasięgu mojej dłoni a faktycznie rzecz biorąc to w zasięgu mojej kieszeni.Tamron bo o nim mowa jest obiektywem 2w1,jest to obiektyw jaki tylko mogłam sobie wymarzyć.Posiada tele i macro czyli dwie najważniejsze rzeczy i co lepsze nie trzeba taszczyć ze sobą dwóch obiektywów co zawsze wzbudzało we mnie wewnętrzną niechęć.Ta wewnętrzna niechęć brała się z brania dodatkowych kilogramów do plecaka a ja jestem z tych osób,które nie lubią dużych bagaży.Na szczęście ten obiektyw jest uniwersalny i stał się jednym z moich ulubionych zaraz po 50mm f1.8 canona.Wiem,zdaję sobie sprawę z tego iż wielu z was nic te numeracje nie będą mówiły ale jak wpiszecie te wszystkie nazwy w google to bez problemu uzyskacie szczegółowe informacje dotyczące danego obiektywu.Jeśli chodzi o tamron to skłoniłam się do jego zakupu z kilku powodów.Pierwszy i najważniejszy powód to pożyczanie od koleżanek obiektywu na zajęciach wiecie jakie to niezręczne co chwile się o coś prosić pomimo uprzejmości drugiej osoby i tak wam głupio...Drugi powód to uniwersalność obiektywu,w końcu będę mogła fotografować moje ukochane macro (już za tym tęskniłam).Kolejny powód do zakupu (a każdy jest dobry) to moje zbliżające się urodziny,co prawda mam je we wrześniu ale chciałam na te urodziny dostać coś pożytecznego i lepszego od kolejnej pary spodni czy bluzki (chociaż nie obrażę się o dodatkowy ciuch w mej garderobie haha).Uwaga mam ważną informację dla posiadaczy systemu nikon.Ten obiektyw dostaniecie również i pod wasz system nikona.Obiektyw jaki sobie sprezentowałam to  Tamron AF 70-300 mm f/4-5.6 Di LD Macro 1:2 (Canon EF) więc już niedługo będą pojawiały się tu zdjęcia z tego obiektywu i obiecuję Wam różnorodność tematyki zdjęć czyli macro,przyroda,portrety itp.




1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible