piątek, 28 kwietnia 2023

Długi weekend


Hejka!

Długi weekend nadciąga wielkimi krokami a planów totalnie brak. Na prognozę pogody nawet nie spoglądam bo pogodę mam za oknem a zapowiada się iż będzie pięknie. Takie wolne dni muszą być spędzone rodzinnie i tak też będzie, dziś w końcu będę miała swoje okulary więc dołączę tym samym do grona okularnic :D Ale ważne by każdą wadę wzroku leczyć bo nie ma co. Także troszkę ten mój image się zmieni a co za tym idzie - nowe zdjęcie profilowe :) 




Cierpię na brak zdjęć moich takich modowych a jak pogoda będzie sprzyjać to muszę to nadrobić, młodemu to co chwila bym robiła zdjęcia to już nawet nie zwraca na mnie uwagi no chyba że ma swoje humorki to wiecie jak to z dziećmi jest. W długi weekend majowy liczę na spokój, wyciszenie się, mnóstwo zdjęć i czasu z rodzinką. Ale to nie koniec! Znalazłam ostatnio w piwnicy obiektyw do mojej lustrzanki, podpięłam go i działa a teraz tylko czeka na zdjęcia na zewnątrz więc mój ekwipunek fotograficzny się powiększył o zapomniany obiektyw. I nie wiem dlaczego ja wcześniej nie robiłam zdjęć tym obiektywem, muszę to zmienić. Niektórzy cierpią na wypalenie zawodowe a ja cierpię na brak motywacji, chęci, siły itp a teraz już powoli znowu nabierał skrzydeł a właściwie to wiatru w skrzydła i będę startować z fotografią, Planów na majówkę w mojej głowie pełno a co wyjdzie to na pewno tutaj opiszę. Nie chcę się na nic nastawiać bo różnie to bywa ale czekajcie na posty na pewno coś dla Was przygotuję a od postów będzie wrzało na blogu :)  Dziś piję kawę tak wolno jak żółw a posty jakoś "same" się tworzą. Ja nie wiem kiedy ten czas tak mi zleciał, jeszcze w styczniu sprawdzałam wolne w maju a tu cyk i już mamy maj a kolejny dłuższy weekend i wolne jest w lipcu także odrobinę za szybko mi to zleciało.
A już teraz życzę Wam spokojnej majówki i przede wszystkim bezpiecznej.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible