niedziela, 30 kwietnia 2023

Galaxy Buds2 - Recenzja

 Hej!

Nadeszła ta wielkopomna chwila,  gdy tutaj na blogu coraz częściej będą gościły recenzje. Bardzo mnie to cieszy i z radością przychodze podzielić się z Wami moją szczerą opinią dotyczącą kultowych słuchawek Galaxy Buds2. 




Słuchawki otrzymałam w ramach kupna telefonu, założenia konta w aplikacji samsung members oraz po wypełnieniu ankiety gdzie była  promocja że przy zakupie telefonu w danym terminie po wypełnieniu ankiety otrzymamy bezpłatnie nowe słuchawki. Jak widać spełniłam wszystkie warunki i otrzymałam słuchawki, które są ze mną wszędzie gdzie się da. Dają możliwość wygłuszajacą otoczenie, mają super brzmienie a także można odbierać rozmowy i rozmawiać przez nie. Bateria trzyma mega długo co jest ich zaletą a etui gdy jest naładowane samoistnie ładuje słuchawki po włożeniu ich do środka. Etui natomiast ładujemy za pomocą kabla usb typu C. Słuchawki Bardzo dobrze "trzymają" się ucha i nie wypadają z niego co jest kolejną zaletą. Z przodu etui znajdziesz diodę które sygnalizuje naładowane lub rozładowane  słuchawki. Nie zauważyłam minusów no chyba że cena ale są warte każdej złotówki. Słuchawki pokochałam od pierwszego użycia i jestem mega zadowolona.









1 komentarz:

  1. ja mam takowe za kilkanaście złotych z shopee i też działają bez zarzutu:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible