poniedziałek, 31 lipca 2023

Natura

 

Hej, jak widzicie tego posta to ma on już swój tytuł a ja aktualnie go pisze. Nie mam jeszcze pomysłu na tytuł a Wy już go widzicie to jest niesamowite. Ostatnio bardzo dużo się działo i wiele spraw spoczywało na mojej głowie więc napisanie do Was tutaj traktuje jak taki odpoczynek ale nie do końca umysłowy ponieważ muszę się skupić na tym co chce przekazać oraz jakie zdjęcie pod ten wpis wybrać. I z pozytywnych informacji zaczniemy od zdjęć plenerowych czyli tych w terenie pośród natury.





Z pozytywnych wieści zostałam ciocią cudownego chłopczyka, wczoraj byłam ich odwiedzić w szpitalu a dziś są już w domku to  coś wspaniałego. Kolejna informacja to taka iż czekam aż moja modelka wyzdrowieje i zrealizuję sesję na którą mam plan już od dawna :) Planuję też sesja typowo mam i syn ale czy wyjdzie tego nie wiem bo oprócz tej sesji będzie sesja już w domu i to sesja na rozpoczęcie przedszkola więc oby się udało zrealizować wszystkie sesje. Jedna sesja odpadła ale nie poddaje się bo zdjęcia gdziekolwiek (natura, plener i te sprawy) bym nie była też się liczą. Planowałam dużą ilość zdjęć i postów wakacyjnych a wyszło jak wyszło... Dziś przedstawią Wam zdjęcia plenerowe z przepiękną naturą, mnie osobiście urzekły te zdjęcia i byłam w szoku jak je oglądałam po raz drugi podczas edycji że tak super wyszły.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible