poniedziałek, 18 grudnia 2023

B L O G M A S 2023 - Co dalej z blogowaniem

 


Alergia mnie cały czas próbuje pokonać ale walczę i nie poddaje się. Miałam moment zwątpienia i gdzieś tam ukradkiem myślałam by rzucić to wszystko w cholerę i poddać się tej alergii ale nie, nie mogę tak bo przecież zaraz są święta a ja chcę je przeżyć w pełni zdrowa. Wtedy potrawy będą smakowały jak należy i wgl. Pomimo iż te święta będą skromne to jak każde inne są dla mnie bardzo ważne a ten czas będzie na  wyczekiwany odpoczynek, wrzucenie na luz i zwolnienie tępa. Dawno nie było wisów ani filmów ale dzisiejszym vlogmasem nadrobimy weekend a jutro znów będę dla Was nagrywać coś bardzo ciekawego.






Dziś był dzień robienia paznokci i po tak długiej przerwie o dziwo wyszły. Nie są idealne ale dla mnie wystarczająco ładne by się pochwalić. Z nimi czuje się lepiej i już mi brakowało paznokci, jutro we vlogmasie pokażę Wam kolczyki które kupiłam do świątecznej stylizacji oraz pokażę Wam setup świąteczny - na jutro zaplanowałam zrobienie synowi sesji świątecznej i będzie ona taka typowo w domowym klimacie i doczekać się nie mogę.



I jeszcze pokażę Wam świąteczne kadry i lakier brokatowy jaki użyłam na paznokciach 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible