piątek, 1 grudnia 2023

B L O G M A S 2023

 


I już mamy grudzień, za oknem widać śnieg co daje nam świetny nastrój :) W tym roku miałam nie blogować ale nie umiem Wam odmówić a przede wszystkim sobie nie umiem odmówić pasji. Wiele razy myślałam jak ma wyglądać taki blogmas i nie chcę by był sztywny, pisany na siłę czy łańcuszki z pytaniami itd. Postawiłam na wygodę, luz i dzięki temu wpisy są pisane z serduszka tak by miło się czytało czy to pod kocem z ciepłą herbatką czy w drodze do szkoły, pracy etc... Zastanowię się natomiast ile będzie trwał blogmas czy na 24 grudnia się zatrzymamy czy cały miesiąc będę dla Was pisać.





I w tej kwestii (ile ma trwać blogmas) możecie wypowiedzieć się w komentarzach. Ten miesiąc pomimo mego pozytywnego nastawienia wiele zmienił. Syn dostał alergii na sierść zwierząt oraz muszę wrócić do płynów oraz proszków do prania dla dzieci także alergia pełną parą na szczęście już końcówka i od poniedziałku do przedszkola pędzimy. W poniedziałek barbórka i dzieciaki będą miały spotkanie z górnikiem co uważam za świetny pomysł (oczywiście pójdzie do przedszkola jak już całkowicie wyleczymy alergię). Przed nami też sesja świąteczna którą sama wykonam i już nie mogę się doczekać jej wykonania i edycji. Robię też vlogmasy chociaż jestem sceptycznie nastawiona to może i w tym roku wytrwamy do końca :)  Intro i pół filmu gotowe więc wszystko idzie w dobrym kierunku. Dziś otwieracie z nami pierwsze okienko w kalendarzu adwentowym i spędzicie czas  tak na luzie. Pierwsze dni to nazwałabym takie piżamowe będą a od poniedziałku chcę ruszyć pełną parą z wpisami i vlogmaami. Dziś tak jak wspominałam piżamowo więc zapodam popcorn, resztę coli oraz nadrobię świąteczne vlogmasy i zaczerpnę inspiracji od innych twórców.  Na chwilę obecną dodałam krótki vlogmas gdyż dziecię marudne i wcześniej usnęło także jutro od rana będę się starać nagrywać .




1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible